Інтерактивні методи навчання: командна ділова гра «Етичний готель»

Головна > Новини > Інтерактивні методи навчання: командна ділова гра «Етичний готель»

На кафедрі економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи активно впроваджуються інтерактивні підходи до навчання: обговорення проблемних питань, аналіз реальних ситуацій (практичних кейсів), робота в командах та ділові ігри, що підсилюють практичну складову підготовки здобувачів освіти.

25 вересня студенти групи ГРС-25 у межах дисципліни «Соціальна відповідальність, доброчесність та етика в бізнесі» взяли участь у черговій командній діловій грі «Етичний готель», розробленій професоркою Мариною СЕМИКІНОЮ. Учасники у складі двох команд працювали в ролях працівників рецепції, служби номерів, ресторану та господарської частини, розв’язуючи етичні ситуації, пов’язані з обслуговуванням гостей, дотриманням правил закладу, запобіганням конфлікту інтересів та захистом репутації готельно-ресторанного комплексу.

Сутність гри – у змодельованих професійних викликах і спільному напрацюванні рішень. Команди відпрацьовували: як коректно реагувати на тиск щодо знижок, як ввічливо відмовляти від «послуг поза тарифом», як діяти у випадку підозри на посягання на власність гостя та як відмовити постачальнику від неправомірної вигоди.

Окрему роль відігравали студенти-експерти: вони підводили підсумки раундів за зрозумілими критеріями – правильність рішень і їх аргументація, самостійність мислення, глибина аналізу ситуації, знання етичних норм, здатність до співпраці в команді. Такий формат допомагає не лише зануритися в реалії роботи готелю, а й побачити власний поступ: від першої версії відповіді – до чіткого, виваженого рішення з урахуванням наслідків для гостей, команди та доброї слави закладу.

Для майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи та кейтерингу це – «тренування реальністю». Під час гри загострюється відчуття відповідальності за кожне слово і дію, формується вміння працювати в стресових умовах, підтримувати правила закладу, комунікувати з гостями й колегами, зберігаючи високі стандарти сервісу. Саме такі заняття роблять навчання живим і корисним уже з першого робочого дня.

Практика ділових ігор на кафедрі розширюватиметься: попереду – нові ролі, ситуації з реального життя та командні виклики, які допоможуть кожному студенту впевненіше відчути себе в професії.