Лекція та практика в Optima Hotels and Resorts
Як навчити студентів розуміти готельний бізнес з середини? Відповідь проста: відвідувати лекції та практичні заняття безпосередньо в готелях! Такий інноваційний підхід до навчання дозволяє студентам зануритися в атмосферу індустрії гостинності, отримуючи не лише теоретичні знання, а й безцінний практичний досвід. Це рішення змінює формат навчання, перетворюючи його на динамічний процес, де кожна зустріч стає кроком до оволодіння реальними навичками управління готельним бізнесом.
Один із таких готелів, а саме Optima Hotels and Resorts, 27 вересня 2024 року відвідали викладачі та студенти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» кафедри в межах дисципліни «Основи готельної індустрії». Керуюча готелем Тетяна БІЛАН провела цікаву та змістовну лекцію щодо структурних підрозділів готелю, перспектив та труднощів в готельно-ресторанному бізнесі, мережі готелів в Україні, а також варіантів кар’єрного зросту для працівників.
Також лектор провела чудову екскурсію, де студенти ознайомилися з рестораном готелю, організацією сніданків, взяли участь у майстер-класі з приготування кави на справжній кавомашині, дізналися про особливості електронної системи обліку клієнтів та відчули себе у ролі портьє. Після цього відвідали номери різних категорій від бюджетний до дорогих, а вишенькою на торті став номер, де полюбляє відпочивати сам Сергій ПРИТУЛА, з балкону якого відкривається неймовірний краєвид.
«Екскурсія була дуже цікавою та корисною для нашого навчання. Нам провели екскурсію по готелю, показали різні номери. Ми побачили, як готуються кімнати для гостей, і дізналися про роботу персоналу. Одним з найцікавіших моментів заходу був майстер-клас з приготування кави. Бариста показав нам, як варити каву за допомогою спеціальної кавомашини. Було дуже цікаво спробувати зробити це власноруч!», – поділилася своїми враженнями студентка групи ГРС-23 Дарія СЕРГІЄНКО.
Лекція та практика, які продемонструвала пані Тетяна не залишили байдужими ні викладачів, ні студентів кафедри. Щиро дякуємо за професіоналізм, розвиток готельної індустрії та віримо у подальшу співпрацю!