
Журило Ірина Валентинівна
кандидат економічних наук, доцент, гарант ОПП
З 1991 року по теперішній час – викладач кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи (працювала на посадах асистента, викладача, на даний час – доцент кафедри)
У 2005-2007 pp. – заступник декану факультету економіки та менеджменту КНТУ
У 2018 р. під керівництвом Журило І. В. студ. Мірошніченко А. В. виборола перемогу у номінації «За найкраще формулювання цілісної концепції досліджуваної проблеми» Всеукраїнського конкурсу дипломних магістерських робіт зі спеціальності «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» за виконану дипломну магістерську роботу на тему: «Формування конкурентного потенціалу сільськогосподарського підприємства»
З 2024 р. гарант ОПП «Підприємництво, торгівля і логістика» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» / D7 “Торгівля”
32 роки науково-педагогічного стажу
Сфера наукових інтересів: стратегічне управління, підвищення конкурентоспроможності підприємств, ціноутворення
Освіта
- Харківський інженерно-економічний інститут (диплом спеціаліста, спеціальність «Економіка та організація машинобудівної промисловості», кваліфікація – інженер-економіст, 1987 р.)
- Кандидат економічних наук з 2006 р. за спеціальністю 08.06.01 – «Економіка, організація та управління підприємствами». Дисертацію захистила у спеціалізованій вченій раді Д 41.055.01 в Одеському державному економічному університеті
Публікації
- Аналіз проєктів НоReCa в контексті забезпечення сталого розвитку
- Стратегічне управління підприємством на основі розвитку його ключових компетенцій
- Оптимізація транспортних витрат у логістичних сисемах операторів ринку роздрібного продажу світлих нафтопродуктів
- Стратегічний розвиток підприємств малого та середнього бізнесу в системі інноваційно-інтегрованих кластерних структур
- Параметричне ціноутворення як основа оцінки та забезпечення конкурентоспроможності продукції промислово-виробничого призначення
- Стратегічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства на основі їх ключових компетенцій
- Торговельне та ресторанне підприємництво: методологія дослідження ефективності та соціальної відповідальності бізнесу
- Доброчесність та соціальна відповідальність підприємців в контексті конкурентоспроможності торговельного та ресторанного бізнесу
- Кадровий потенціал підприємства: методологія дослідження формування, оцінки та нарощування конкурентних переваг
- Економічна безпека закупівельної логістичної ланки ланцюга бізнес-процесів у контексті стратегічного управління підприємством
- Economic strategizing and integration management of hotel and restaurant business enterprises in the hospitality industry system
- Управління конкурентними перевагами будівельного підприємства як основа його стратегічного розвитку
- Оцінка та забезпечення компетенцій електромонтажного підприємства
- Оцінка та забезпечення конкурентоспроможності стінових будівельних матеріалів
- Формування збалансованої системи показників оцінки ефективності господарської діяльності підприємства
- Стратегічний аналіз та перспективи розвитку ринку електромонтажних послуг Кіровоградщини
- Визначення технічного рівня і ціни реалізації нового виробу на ранніх етапах його проєктування
- Особливості формування стратегії діяльності підприємства в умовах невизначеності
- Оцінка стратегічної гнучкості будівельного підприємства
- Стратегія розвитку вітчизняних будівельних підприємств в умовах викликів і загроз
- Чинники формування конкурентних переваг будівельного підприємства
- Оптимізація системи матеріально-технічного забезпечення на підприємствах автосервісу
- Аспекти ефективного управління продуктовими інноваціями машинобудівних підприємств
- Концептуальні основи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств електромонтажних послуг
- Застосування логістичних підходів для оптимізації матеріально-технічного забезпечення виробничих і ремонтних підприємств
- Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства електромонтажних послуг
- Організація системи логістичних бізнес-процесів на підприємствах автосервісу
- Управління ефективністю продуктових інновацій у машинобудівній галузі
- Розвиток теоретичних підходів до кількісного вимірювання корисності як економічної категорії