Рутинський Михайло Йосипович
2001-2003 рр. – асистент кафедри географії України географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
2003-2018 рр. – доцент кафедри туризму географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
2003-2008 рр. – доцент кафедри туризму і готельної справи Львівського інституту економіки і туризму (за сумісництвом)
2018-2019 рр. – доцент кафедри туризму і готельної справи Львівського інституту економіки і туризму
2019-2021 рр. – завідувач кафедри туризму і готельної справи Львівського інституту економіки і туризму
2021-2022 рр. – доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу та харчових технологій географічного факультету Львівського національного університету ім. Івана Франка
З 2022 року по теперішній час – викладач кафедри економіки та підприємництва (на даний час – доцент кафедри)
23 роки науково-педагогічного стажу
Сфера наукових інтересів: туристичний, курортний та готельно-ресторанний бізнес
Дисципліни: підприємництво у зовнішньоекономічній діяльності, стратегічне управління
Освіта
- Львівський національний університет ім. Івана Франка (диплом спеціаліста, спеціальність «Географія», кваліфікація – географ, 1998 р.)
- Кандидат географічних наук з 2002 р. за спеціальністю 11.00.11 конструктивна географія і раціональне використання природних ресурсів (ДК № 014970). Дисертацію захистив у спеціалізованій вченій раді Д 35.051.08 Львівського національного університету імені Івана Франка
Публікації
- Тренди транскордонної мобільності та бізнес-активності українців у республіці Польща
- Готельно-ресторанний бізнес України: трансформації в реаліях воєнного часу
- Платформа Etsy як інструмент маштабування збуту гастрономічної продукції крафтових виробників України
- Економічні тренди функціонування готельного бізнесу України в реаліях воєнного часу
- Доцільність облаштування меморіально-музейних локацій при відбудові готелів, що зазнали руйнувань унаслідок злочинних ракетних ударів російських агресорів по українським містам
- Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»
- Сторіз в Інстаграм як ефективний інструмент розвитку клієнтської бази та просування бренду ресторанного закладу
- Розвиток формату «Fine dining» у ресторанному бізнесі України
- Зовнішня туристично-інформаційна політика України у реаліях воєнного стану
- Стратегії та тренди розвитку готельно-ресторанного бізнесу України
- The development trend of fine dining restaurants in Ukraine
- Концепція «food plating» у ресторанному бізнесі України
- Тенденції розвитку велнес туризму в Українських Карпатах у реаліях тривалої COVID-кризи
- EMILY RESORT – новий гірськолижний курорт України на окраїні міста Львова
- Development of the infrastructure of Turkish restaurants in the tourist center of Eastern Europe: the case of Kyiv
- Three decades of tourism development in independent Ukraine
- European low-cost airlines in Ukraine: features of entry and consolidation in the national market
- Restaurant industry in the tourist city of Eastern Europe: Post-COVID-19 perspectives – The case of Lviv, Ukraine
- Інноваційні тренди на ринку wellness-гостинності Іспанії
- Розвиток сегменту BBQ-ресторанів в Україні
- Waterfalls of the Eastern Carpathians (Ukraine) as objects of geoheritage and geotourism
- The Morshyn spa resort as a health and leisure centre for the Jewish population of Galicia, 1878-1939
- Гастрономічний туризм регіону, репрезентований Закарпатською угорською туристичною радою на Львівському міжнародному форумі індустрії туризму та гостинності 2020
- Візії експертів Львівського міжнародного форуму індустрії туризму та гостинності 2020 щодо стану та перспектив туризму України
- Second All-Ukrainian scientific-practical internet conference «Tourism brand as a factor for formation ofpositive image Ukraine’s in the world market»
- Top SPA Tourism Brands in Ukraine and Poland
- Lviv Tourism Market In Crisis Realities of Global Control of the Spread of COVID-19
- Розвиток готельних брендів міста Львова
- Розвиток міського туризму та ринку приватних гостьових апартаментів у Львові
- Бренд «Ukraine NOW» як інструмент формування позитивного іміджу України на світовому ринку
- Інноваційні процеси розвитку готельного бізнесу Трускавця
- Інноваційність – рушійна сила розвитку готельно-ресторанного бізнесу України в умовах подолання наслідків ковід-кризи
- Туристичне краєзнавство: об’єкт-предметна націленість, актуальні теоретичні та прикладні завдання розвитку
- Coffee tourism in Lviv in the сontext of world сoffee tourism
- The impact of quarantine due to COVID-19 pandemic on the tourism industry in Lviv (Ukraine)
- Паломництво і релігійний туризм: теоретичні основи та сакральні витоки
- Форс-мажорні зриви програм обслуговування національним туроператором «Join Up» у 2018 році
- Суспільно-географічний аналіз сучасних тенденцій, проблем і перспектив відродження палітри брендових дестинацій етнофестивального туризму у західному регіоні України в кризових реаліях сьогодення
- Tourism in the Soviet Carpathians: Accommodation facilities for qualified tourism in the Eastern Carpathians