Міжнародне науково-педагогічне стажування викладачів кафедри
У період з 3 лютого по 16 березня 2025 року на базі Балтійського науково-дослідного інституту проблем трансформації економічного простору (Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems – м. Рига, Латвійська Республіка) відбулося Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Innovative Educational Technologies: European Experience and its Implementation in the Training of Specialists in Economics and Management» («Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління»).
Стажування, яке тривало 180 годин (6 кредитів ECTS), пройшли доценти кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи Ірина ЖУРИЛО та Михайло РУТИНСЬКИЙ, обравши для цього такі напрямки підвищення кваліфікації:
Журило І.В. – за спеціальністю D7 Торгівля (076 Підприємництво та торгівля);
Рутинський М.Й. – за спеціальністю J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» (241 «Готельно-ресторанна справа»).
У латвійському видавництві «Baltija Publishing» було опубліковано тези науково-педагогічних доповідей, зроблених викладачами у період проходження ними стажування:
Журило І.В. Параметричне ціноутворення як основа оцінки та забезпечення конкурентоспроможності продукції промислово-виробничого призначення. Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management: Proceedings of scientific and pedagogical internship (February 3 – March 16, 2025, Riga, Latvia). Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2025. С. 96-99. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-530-3-33.
Rutynskyi M. (2025). Hotel and rеstorant business of Ukraine in the crisis realities of wartime. Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management: Proceedings of scientific and pedagogical internship (February 3 – March 16, 2025, Riga, Latvia). Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2025. P. 227–229. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-530-3-77.
За підсумками стажування викладачі отримали сертифікати учасників.



