Участь у проєкті Uni-Biz Bridge від UGEN «Сучасний викладач»

Головна > Новини > Участь у проєкті Uni-Biz Bridge від UGEN «Сучасний викладач»

27-29 лютого 2024 р. професор Інна ЗОЛОТУХІНА прийняла участь у ряді воркшопів всеукраїнського проєкту Uni-Biz Bridge від UGEN на тему «Сучасний викладач».

Теми воркшопів Uni-Biz Bridge: «Як сформувати особистий бренд викладача»; «Work & Study: популярний тренд чи реальне рішення для розвитку талантів?»; «Постановка цілей: інструменти та підходи»; «Стресостійкість – базова компетенція сучасного викладача»; «Діджитал-помічники в підготовці та під час занять зі студентами»; «Тайм-менеджмент: інструменти, пріоритети, планування».

На воркшопах спікери від компаній-роботодавців Хлібпром, EY, PwC, KPMG, SoftServe, Grant Thornton, Deloitte доповідали про нові методики та підходи бізнес-освіти:

  • що таке особистий бренд та його важливість у сучасному світі. У чому його особливості в контексті освітян;
  • АІ-інструменти для побудови навчальних програм;
  • метод постановки цілей SMART;
  • найпопулярніші онлайн-інструменти для інтерактивного проведення занять.

Також учасники мали можливість розвинути власні софт-скіли, зокрема:

  • як сформувати бренд, який приваблюватиме кращих студентів;
  • оновлення навчальних програм через матриці компетентностей;
  • практичні приклади постановки цілей по SMART;
  • креативне та сучасне оформлення навчальних матеріалів.

Наприкінці заходу Інна Василівна прийняла участь у роботі World cafe, де команди викладачів разом з представниками компаній-роботодавців обговорили наявний стан освіти та визначили портрет сучасного студента, а саме:

  • ЗВО забезпечує теоретичну та практичну підготовку (60/40%), а компанія-роботодавець – практичну та теоретичну підготовку (80/20%). Тільки у співпраці може бути висококваліфікований фахівець;
  • головне у навчанні – мотивація. Тому важливо залучати та зацікавлювати студентів цікавими темами;
  • формат дуальної освіти, поширений в Європі, впливає на наповнення освітньої програми. Реальні практики на підприємствах удосконалюють освітній процес;
  • сучасний студент отримує від навчання задоволення, вміє відпочивати та показує гарні результати;
  • основні навички сучасного студента: цифрові навички, робота з інформацією, тайм менеджмент, критичне мислення, навчання протягом життя, пошук та аналіз інформації, гнучкість та адаптивність.

По завершенню проєкту, було видано сертифікати